Hagyd az anyázást!

A legtöbb vállalkozás, ami a kisgyermekes szülőkre épül, elköveti azt a hibát, hogy nem megfelelően szól a célcsoportjához. Kedves anyukák, drága kismamák megszólítás után pedig jön a gügyögős, szájbarágós, édi-bédi szöveg, amivel el szeretnéd adni a termékedet, szolgáltatásodat. Az eredmény azonban nem kimagasló.

Te csak próbálsz kedves lenni és egy olyan stílusú kommunikációt felvenni, amivel megnyerheted a kismamákat. Azonban hiába próbálsz minél kedvesebb, aranyosabb és megnyerőbb lenni, annál inkább azt tapasztalhatod, hogy csökken a forgalmad. Nem érted miért, hisz amit nyújtasz jó, folyamatosan fejleszted, javítod, sokat nyomsz a marketingbe és a tartalomba is egyaránt, a kívánt eredmény mégsem akar jönni. Hogy miért nem?


control-427512_1920.png

Mert senki sem szereti, ha lekezelik!

Lehet, hogy egy kicsit erős a megfogalmazás. Azonban gondolj csak bele. Te sem szeretted, amikor a gyermekedet körülvevő pedagógusok leapukáztak vagy leanyukáztak -hovatovább LEANYÁZNAK!!! - téged. Szerintem a „kedves szülő” megszólítás sem volt épp a kedvenced.
Ha nincs még gyermeked, akkor emlékezz vissza arra, mikor a szüleid vagy tanáraid nem vettek komolyan, alulbecsülték a képességeidet és nem úgy beszéltek hozzád, ahogy azt elvártad volna. Ugye, milyen rosszul esett? A kisgyermekes szülők, vagyis a célcsoportod pont így érez, amikor gügyögsz nekik!

Nem kell gügyögni, cuki módon viselkedni felnőtt emberekkel, csak azért, mert szült egy (vagy több) gyereket.

Lehet, hogy a gyes előtt még éppen Igazgató nőnek, vagy ügyfélszolgálatos kisasszonynak szólítottad volna, és fel sem merült volna benned, hogy elkezdj mindenféle übercuki csillámpóni nyelven beszélni a leendő vásárlódhoz. A felnőtt emberek nem szeretik, ha lekezelik őket.

Beszélj hozzájuk felnőttként, kezeld őket értelmes, gondolkodó emberi lényként! Ne gagyogj és ne jópofizz! Nem kell! Azt úgyis megkapják a játszótérre menet a szembejövő néniktől, bácsiktól, idegesítő rokonoktól. Épp elég nekik ezeket elviselni és kedvesen mosolyogni, pedig a legtöbb édesanya legszívesebben elküldené az összes megjátszós idegent, rokont melegebb éghajlatra. Nem kell, hogy még te is rákontrázz erre! Pont te, akitől valamit vásárolni szeretne. Bánj a vásárlóval kompetens ember módjára, kezeld őket felnőttként. Sok megértés, együttérzés, praktikus dolgok, hasznos, tényleges segítséget nyújtó tanácsok, semmi „jajj, de cuki” szentimentális túl pink életérzés, és mindenki tőled fog rendelni, nem pedig a konkurenciától.

Gondolom, nem kell bemutatnom Vida Ágit a Kismamablog és a Gazdagmami szerzőjét. Vagy Ábrahám - Tandari Ágnest, aki Galagonya bohóc bőrébe bújva szórakoztatja a kicsiket és nagyokat egyaránt. (Egyébként a kicsiknek szóló vadonatúj mesekönyvének szövegét éppen mi készítettük neki!) Remekül kommunikálnak, és sosem kezelik a felnőtt embereket óvodásként! Nem is csoda, hogy annyi megrendelésük van!

Mit is csinálj, hogy te is Gazdagmami, vagy a területed legünnepeltebb sztárja légy? Keress minket!

Nők vagyunk, női fejjel gondolkodunk, női logikával. Igen, van logikánk! Jó logika.
Ketten a csapatból óvónőként kezdtük a pályafutásunkat, úgyhogy tudjuk, mi kell az óvodás gyereknek és azt is megtanultuk az óvónőképzőben, hogy miképpen kell megnyugtatni az aggódó, kisgyerekes szülőket. (Sőt az aggódó ügyfeleidet is, akik éppen olyanok néha, mintha gyerekek volnának: egyszerű és világos szavakat várnak, de nem lekezelést!)
Gyerekünk is van, így a másik oldalról is tudunk gondolkodni. Minőségi kommunikációval, marketing ismeretekkel, kreativitással és sokat látott tapasztalattal írunk neked.