...és akkor elmegyünk Bázakerettyére, és megcsináljuk 2017-et!

Pár hete történt, hogy a betelt pohár falán lecsorgott az utolsó csepp. Lehet, hogy te is szoktál így lenni. Úgy éreztem, hogy egyedül egy pár napos pesten kívüli élmény az, ami visszateszi belém a kipurcant Duracellt. Ilyenkor messzire kell utazni, hogy eltávolodjon az ember a hétköznapoktól, térben és fejben is.

Ekkor bukkanatam - a különleges életutat megjárt, hihetetlen bölcs - tulajdonos asszony invitálására Bázakerettyére. Ott is egy olyan kis hotelbe érkeztem meg, amit azt hiszem, örökre a szívembe zártam.
(IDE KATTINTVA megtalálod a szállodát) Amint beléptem, tudtam: itt fogjuk megcsinálni a jövőt.

Hogy ez mit jelent?

Egy teljes 2017-re kiterjedő tervet készítünk. Marketingervet és/ vagy kommunikációs tervet. 

November 21-22-23.
Három kemény, megfeszített munkával teli, vidám és átformáló nap vár rád. Hétköznapok, melyekre úgy fogsz visszaemlékezni, hogy megünnepled még az ötletét is annak, hogy eljöttél! 

Mivel egy igazi jövőtervezős 3 nap lesz, amire csak akkor tudsz jönni, ha ezt a cikket valaki elküldi neked, (nem lesz meghirdetve sehol), triplán rendhagyó kezdettel indítjuk.
Először is "jósolni" fogunk, no nem a hagyományos értelemben, aztán "varázsolni" végül pedig "mágiázni" miközben egy pillanatra sem teszünk mást, mint újabb és újabb nézőpontokból figyeljük meg saját vállalkozásunkat. A tökéletes jövőt kigondolni nem elég, meg is kell tervezni és meg is kell valósítani. Ebből a három lépésből az első kettő az, amire együtt vállalkozunk. Ha kéred, a megvalósítás során is szívesen melletted leszek.  

Aztán másnap végignézzük azokat az eszközöket, amivel ez lehetséges, majd neki is látunk a gyakorlati megvalósításnak. Mindenki, aki ezt a 3 napot végigcsinálja, minimum félévnyi, de inkább egy évnyi, nagyon konkrét tervvel a tarsolyában tér haza, amit hétre, napra pontosan lebontva oda tud adni megvalósításra alvállalkozóinak, vagy kollégáinak. Pontról pontra látja, mik a teendők, hová tart saját maga, a projektje, vagy a cége, miért az a szükséges következő lépés, amit csinál.

Vége a kapkodásnak, az ad-hoc ötleteknek. tervezett, pénzügyileg megalapozott haladás vár, hogy a következő évben sokszorzni tudd a bevételeidet.

Lesznek részek, amikor én beszélek, sokat lehet jegyzetelni, de főlet közös munka, megvalósítás vár ránk, insturkciók szerint, folyamatos figyelem mellett. 

Inspiráló térben, izgalmas, hozzád hasonlóan alkotó és munkájért lelkesen rajongó emberek társasága vár. Egymást is segítjük, tapasztalatok, kapcsolatok által. Üzletek, barátságok szövődnek. A fantasztikus konyhájáról országosan elismert étteremben pedig gourman élményeket fedezhetünk fel.

Erdei kontemplatív séta, alternatív kutyázás a helyi és import ebekkel, számos önismeretet célzó coaching feladat - és végül egy klasszul megtervezett 2017-es, sikeres esztendő. 

Egy nyugodt karácsonyi ünnepszakasz, amikor előre nézel és a horizontig tiszta eget látsz, ködös foltok nélkül. 

Fontos kérdésekre konkrét válaszok: 

  1. Lehet, gyereket és családot hozni magaddal, de a gyerekre nem fogsz tudni figyelni és a gyerek nem lehet a tanuló térben. 
  2. Jöhet kutya - van helyben is, meg hozok én is. 
  3. Megoldható minden spéci gasztrofaksznid, tehát bármit eszel, itt készek azt megfőzni neked! 
  4. Mindenki külön szobában lesz (a családjával, ha úgy érkeztek) 
  5. Ez egy üzleti program, ám az üzletet TE emberként csinálod, és ennek figyelembe vételével, emberre szabottan alakítom a programot. 

 Ezért a 3 napos programon mindössze maximum 8 fő vehet részt! (Ebből kettő már betelt, amikor ezeket a sorokat írom.) 
A 3 napos, 2 éjszakás szállás + étkezés díja: 30 000 Ft/fő. (12 éves kor alatt féláron, 3 éves korig ingyen) 

A tréning áráról telefonon érdeklődj, akkor megbeszéljük, hogy neked való-e ez a program. 70/3367444 

Küldök neked referenciákat, olyanokhoz akik már voltak ilyen képzésen, ha szeretnél tájékozottabb lenni.

Hozd az üzlettársadat is! ;)  

 Gáspár Kati 

Nyald meg a cerkád hegyét!

Amikor valaki céget tervez, általában leül, kockás papírt vesz elő, megnyalja a ceruza végét, vesz egy mély levegőt és számolni kezd ... Te is így kezdhetted, mondjuk lehet, hogy papír és ceruza helyett valami táblázatkezelőt használtál, de nem ez a fontos, hanem az elv. Ahogy nekiül az ember. A legjobb tudása szerint, ami vagy elég, vagy nem.

És jött a matek. Ára /haszna. Mennyi a konkurensnél? Mennyiért éri meg nekem? Osztunk, szorzunk .... 

matek_01.JPG

Tovább olvasom

A fillérbaszó panel proli természetrajza

Sajnos a típus létezik. Kétségtelen. Még csak azt sem mondanánk, hogy nem költ túl sokat. Mert bizony jelentős összeget hagy minden nagyobb plázában, ahol akciós újsággal kezében, vérben forgó szemekkel kutatja az éppen lejáró szavatosságú (jó lesz az még …) holmikat.

Megveszi igen olcsón, „majd egyszer szükség lesz rá” felkiáltással a neon-zöld, krokodilos strandlabdát novemberben, a szánkót júliusban. Ő reklamál hangos szóval a vevőszolgálaton 12 Forint többletszámlázás miatt, alpári stílusban szidva szegény gyakornok pénztárost, aki persze nem tehet róla. És az elvet siratja.- mondja ő. Nem a 12 Forintot. (… dehogy nem!).

fillerbaszo.jpg

Tovább olvasom
2016\05\03 Tomildi Szólj hozzá!

Keresőoptimalizálás a szakértő szemével - Interjú a kulcs(szó)emberrel, Evenich Andrással

Mit kell tudnia egy mai vállalkozónak a keresőoptimalizálásról? Csak kapkodjuk a fejünket, ha információra vagyunk éhesek, mert a kínálat bősége zavarba ejtő. Ha lépést szeretnénk tartani a folyamatos fejlődéssel nem elég, ha cikkeket és tanulmányokat böngészünk, ehhez már komoly tudással és múlttal rendelkező szakember kell. Evenich Andrással, a terület debreceni szakértőjével beszélgettünk arról, milyen elvárásoknak kell megfeleljen egy mai modern weboldal ahhoz, hogy a látogatókon keresztül nagyobb bevételt érjenek el.

 andras.jpg

Tovább olvasom

Pénz-visszafizetési garancia – mikor igen, hogyan ne?

Nagyon sok weboldalon találunk különféle pecséteket, amelyekben a pénzvisszafizetést garantálja az eladó. Ezek a pénz visszafizetési garanciák sok esetben jók, növelik a vásárlás biztonságát, fontos üzenetet képviselnek, de van egy módja, ahogy SOHA ne csináld, mert úgy jársz, mint aki fosból próbált ostort fonni. Visszacsap. 

blogba_garancia.jpg

Tovább olvasom
2016\04\14 Tomildi Szólj hozzá!

Szövegszerviz a márkádhoz – Semmi sufni tuning (Grafológia teszt a cikkben!)

A Mazuri Marketing szervezésében nemrég tartott konferenciára tartva láttam valamit, amit nem akartam elhinni. Az előadásom címe az volt, ami ennek a cikknek is: Szövegszerviz a márkádhoz. Mindjárt mondom, mit láttam, de előbb nézzük meg, mi is az a sufni tuning! 

Ugye ismerős a kifejezés? A magyarok többsége ilyenkor nyerít fel, mert felrémlik előtte boldog gyermekkora Ladája, (vagy éppen valami kis rizsrakéta), amit édesapja „tuningolt" folyton a kerti garázsban vagy a hátsó udvarban. Nyakig olajosan csúszott-mászott az autó alatt – öcsi kiszuperált gördeszkáját használva a háta alá –, ki sem látszott a motortérből, és amikor a felesége kikiáltott, hogy „Ebéd!", órákig tartott, míg újra emberhez méltó kinézetet nyert. Erre gondolom mindenki emlékszik, már, akinek akkoriban volt autója.

 tuning_lada.jpg

Tovább olvasom

Mi az a hüvelykujj / ököl szabály, és miért jó ez nekünk!

A magyarban ököl szabálynak is hívják, egy laza angol szókapcsolatból egyre gyakrabban fordítják hüvelykujj szabálynak a tapasztalatiságot. Olyasmit értenek alatta, ami csak úgy nagyjából, az esetek többségében igaz. Általános szabályok, amit egyszerű tapasztalás útján nyertünk. Úgy is mondhatjuk, hogy "rám igaz".

okolszabaly.jpg

Tovább olvasom

Megmutatom, hogy kell garantáltan elrontani egy hűségprogramot!

Felfedeztem egy új fodrászt. Tamást. Kicsit kilóg a dizájner alsógatyája a farmer alól és hajlandó nekem rendes hajat vágni, sőt tud is, sőt nem akar nénikéset csinálni, sőt tud festeni aranyat is ami most elég menő. A fodrász az bizalmi kérdés. Én egyből nagy bizalmat adok, és aki tud és mer vele élni, az marad. Az életben is így csinálom, nem csak a fodrásznál. 

Na szóval, a Tamás nevű fodrász fiúcska mellett van egy harmatgyönge, meg egy tök cuki és profi körmös is. Én kifogtam a szerencsétlent. Harmadnapra lepattogott az elvileg szuper tartós zselés körmöm, ezért bementem javítást kérni a jobbhoz. Tamás örült, hogy újra lát, s amikor távoztam, fizetéskor az alábbi hűségkártyát kaptam.

Ha nő vagy, érteni fogod. Ha pasi, akkor is.

Ha pedig vállalkozó vagy, akkor ebben most benne lesz, hogy te hogyan ne cseszd el! Leírom, hogy ebben a szuper fodrászatban, ahol Tamást találtam, miért nem a névhez és miért Tamáshoz fogok ragaszkodni. És ha Tamás holnap a sarkon nyit egy kis fodrászatot, akkor miért mennék el utána. Figyelj! 

blogkep01.jpg

Tovább olvasom

A pszichológiai szempontú meggyőzés 6 alapelve

Kiből válik professzionális szövegíró? Bárki tud írni - gondolhatnánk, és talán nem is tévedünk ebben nagyot akkor, ha az adott szöveg megírásának nem igazán van tétje. az iskolai fogalmazás szintjén a legtöbben meg is birkózunk vele. Mi van akkor, amikor egy cég brandépítésre, esetleg termék vagy szolgáltatás eladásának ösztönzésére szeretné alkalmazni a magyar nyelv által kínált számos frappáns lehetőséget? Ilyenkor érdemes professzionális szövegíróhoz fordulni.

blogcikkep2.jpg

Tovább olvasom