Kinek beszélsz te? - Szövegíró tréning marketingeseknek és cégvezetőknek


Ezer és egy hasonló tréning van a piacon. Az enyémre akkor érdemes eljönnöd, hogyha egy kicsit is érzed az ereidben a bizsergést. A vágyat arra, hogy te szeretsz írni. És szeretnéd átlátni a folyamatokat a kommunikációdban.

Ha nem szeretsz írni, akkor egyszerűen ne fecséreld az időt arra, hogy olyasmit tanulsz, ami ellenedre van. Foglalkozz azzal, amihez értesz – és a csapatunk segít neked, megírjuk helyetted, amit te nem tudsz, nem akarsz, vagy amire nincsen időd. 

kati_trening_kep.jpg

Gáspár Kati vagyok, az írás legalább 50 árnyalatát ismerem. Egy nagy online portál, a HarmoNet tulajdonosa, a LélekPillangó mozgalom egyik alapítója vagyok. Minden nagyobb országos, és több megyei lapban is jelentek már meg cikkeim, vagy interjúk velem, rólam. Csináltam már naponta Index címlapra kerülő blogot fogadásból, országos rádiós-tévés jótékonysági kampányt a barátaimmal, írtam több könyvet, tananyagot, temérdek tréninget tartottam. Én vagyok a KKV marketing csoport és a KKV üzleti csoport egyik adminja a Facebookon.

Ami ezekben közös: a kommunikáció, írásban és szóban.

Most elmondom, amiket megértettem az elmúlt évek alatt, hogy te is használni tudd ezeket az eszközöket. Garantáltan saját gondolatokat és tapasztalatokat adok át, semmi olyasmit nem mondok, amit itt-ott felcsipegettem, de nem próbáltam még ki. Nem fogok számokat és adatokat ontani, de elmondom, hogy mikor és hogy figyelj a saját statisztikai adataidra, számaidra, és mik azok a saját viszonyítási pontok, amikor jó vagy! 

kicsike_iros_kepem.jpg 


Nézd meg a tematikát! Ebből tudni fogod, hogy már ezerszer hallottad-e, vagy pont ezt keresed. 
Követnéd az eseményeket? Ide katt!>>

A program ÚJBUDÁN, www.cosmiclatte.hu Cosmic Latte kék termében lesz.
A helyszín körül részben ingyenes, részben olcsó a parkolás, az utcán. Az Allee áruháztól, illetve az Újbuda városközpont megállótól kb. 5 perc gyalogútra található, a Kosztolányi Dezső térnél.   
A Tranzitban fogunk ebédelni. 

2017. április 04-én találkozunk! 

9.00 - belekezdünk a programba. Pont kilenckor, nem várunk. Légy pontos!
Elsőként elmondom, miért fontos, hogy folyton "szövegelj", ha csak lehet, és miért vannak pillanatok, amikor kell, lehet és érdemes csöndben maradni. A kommunikáció értelmének megértése az alap. Erre építkezünk.

Aztán felmondunk a múzsának, ha céges kommunikációról van szó! Többé nem függ semmi sem a múzsa csókjától, ha megérted, mi kell ahhoz, hogy írni tudj!
Megbeszéljük, ki hol szokott elakadni az írásban, mik okozzák a legnagyobb nehézséget a hétköznapokban, majd fordítunk egyet a gondolaton! Megnézzük, mik azok a pillanatok, amikor nagyon jönnek a szavak, amikor "szómenést" kapunk. Megvizsgáljuk, hogy lehet az írásos alkotókészséget tudatos ellenőrzésünk alá vonni. Ez azt eredményezi, hogy nem lesz szükség ihletre! 

Elmondom, mi az a hiba, amit a kommunikációban a cégek egész sora elkövet, sőt, amit én is elkövettem már párszor, míg rá nem jöttem arra, hogy az mekkora baklövés. (.. és arról is beszélek, hogy miért gondoltam máshogy. Elmondom, hogyan segített a statisztika rájönni, hogy nekem van igazam!

Mesélek néhány konkrét eset kapcsán arról, hogyan találja meg egy cég a "saját hangját", s ha rátalál, hogy tud őszinte, egyszerű, hatásos szavakkal beszélni a közönségéhez, eladni nekik akkor is, ha nem a legolcsóbb a piacon! Ezeket a példákat segítek a te konkrét helyzetedre alkalmazni.
Sőt, ha te már megtaláltad a hangodat, de még bizonytalan vagy, akkor meg foglak dicsérni és biztatni foglak, hogy menj tovább!

Itt röviden beszélni fogok az ügyféltípusokról is, de egy olyan megközelítésből, amit még eddig SOHA NEM HALLOTTÁL. (Ha hallottad már mástól, szólj, mert akkor én visszafizetem neked a tréning díját, és megkeresem az illetőt, aki a tudtom nélkül másolja a gondolataimat!) Ez a megközelítés egyszerű, mint a küszöb, és azonnal használni fogod, amint az első jegyzetet megírod. 

Megmutatom, hogy szoktam én egy óra alatt legalább 2-3 cikket lazán megírni. Azt nem tudom garantálni, hogy te képes leszel ugyanerre, de azt igen, hogy ha megérted ezt a módszert, akkor többé nem szenvedsz majd az "üres lap szindrómától".

13.00- kor ebédelünk egy finomat.(Az ebéd ára nincs benne a részvételi díjban) 

14.00-kor kezdjük a délutáni programot. Egy rövid kb. 10 perces esettanulmányt fogok bemutatni a LélekPillangó kampány előző éveiből, majd ezt értelmezve áttérünk a Facebook kommunikációra. Rövid idő, mindössze egy óra áll rendelkezésünkre. Azokat a fontos kulcsokat fogom átadni neked, amit a céged facebookos kommunikációjához mérlegelned kell.

A posztírásról, a moderálásról, a Facebook jelenleg elérhető kommunikációs eszközeiről fogok beszélni. Nem lesz szó hirdetésekről, csak arról, hogy ingyenes eszközökkel mit és hogyan lehet elérni.
Elmondom, mi az a "vezéráldozat", amit lehet, hogy ma meg kell hoznod, hogy kis cégként jól boldogulj. (És azt is, hogyan lehet az áldozati bárány szerepből egy apró trükkel hős vezérként kijönni.) 

15.00-tól várhatóan 16.00-ig a kérdésekre, a személyes megoldásokra hagyok időt.
Kaptok néhány feladatot, hogy nézzétek meg a saját kommunikációtokat, beszéljétek meg egy külső szemlélővel, szerezzetek új nézőpontokat. A workshop részhez hozzál magaddal tabletet, laptopot, amin meg tudjátok nézni az általad használt kommunikációs csatornákat. Facebook-kommunikáció, hírlevél, blog, PR cikkek, csali anyagok témáiban tudok itt válaszokat adni. 

 

A résztvevők a tréning elvégzéséről tanúsítványt kapnak.